Често задавани въпроси (FAQ)

?
Как мога да върна или заменя продукт, закупен от онлайн магазина на Cottra?

Можете да върнете или замените продукт в срок от 14 дни от датата на получаването му, при условие, че е запазена целостта и търговския вид на продукта. Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента. Възстановяването на стойността на покупката се извършва по същият начин, по който е било направено плащането. За повече информация, моля свържете се с нас на тел. 0884986655.
Продажбата на продукти на Cottra онлайн се реализира на територията на Република България. 

?
Как се извършва плащането?

Плащането на поръчки от онлайн магазина се извършва чрез наложен платеж или банков превод.

?
Къде могат да се доставят поръчките?

Поръчките могат да бъдат доставени на посочения от Вас адрес или в офисите на Еконт в цялата страна. При плащания по банков път, поръчките се получават в стандартните срокове за доставка от момента на получаване на превода.

?
Какъв е срокът за получаване на поръчките?

Срокът за доставка е до 2 работни дни от момента на потвърждаването на поръчката посредством имейл от нашия екип.
Важно: в периоди на акции и намаления, срокът за доставка е до 5 работни дни.

?
Каква е цената за доставка на поръчките?

За поръчки под 100 лв. цената за доставка за цялата страна е 7.20 лв. за доставка до адрес и 5.50 лв. за доставка до офис на куриерска фирма Еконт, независимо от броя на продуктите. Безплатна доставка за поръчки над 100 лв.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас